Пулинський ЗДО №1 "Ялинка", Пулини
Житомирська область, Житомирський район

Результати моніторингу якості освіти

 

 

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля» за вересень , січень ,травень 2023/2024 навчального року

 

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля» за вересень , січень ,травень 2023/2024 навчального року

 

з/п

Освітні напрями

Загальний показник на початок навчального року(вересень)2023р.

Загальний показник за січень

2024р.

Загальний показник за травень 2024р.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дос.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

5

11

5

15

10

11

5

9

12

9

12

3

2.

Особистість дитини

5

15

13

3

9

12

13

2

16

11

10

0

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

6

12

5

3

11

10

10

4

15

7

13

1

4.

Дитина у соціумі

9

15

10

5

8

13

12

2

16

11

9

0

5.

Дитина у світі мистецтва

5

14

6

11

8

13

9

5

12

14

10

0

6.

Гра дитини

4

   16

8

8

8

11

7

9

15

15

10

0

7.

Дитина в природному довкіллі

4

14

13

5

12

9

8

6

14

14

8

0

Рівень засвоєння освітніх напрямів

6

14

9

7

10

11

9

5

14

12

10

1

Діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за  2023/2024 навчальний рік

Аналіз початкового, проміжного,підсумкового  моніторингу за освітніми напрямами (вересень 2023р.,січень 2024р,травень 2024р. оброблені директором Колесник Т.О.,розглянуто на педгодині).

 

У вересні 2023р. січні та травні 2024р. педагоги Пулинського ЗДО №1 проводили моніторинг рівня досягнень (розвиток компетентностей дітей). .Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх напрямів: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється тричі на рік (вересень- початковий, січень- проміжний, травень- підсумковий).  Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму: використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий ,достатній, середній ,низький). Отримані результати були оброблені директором ЗДО ,розглянуті на педагогічній годині, дали педагогам змогу провести корекцію планування освітньої діяльності на покращення  рівня показників освітніх компетенцій . Відмічено динаміку засвоєння дітьми програмового матеріалу за всіма  освітніми  напрямами.

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля» за вересень , січень ,травень 2022/2023 навчального року

 

з/п

Освітні напрями

Загальний показник на початок навчального року(вересень)2022р.

Загальний показник за січень

2023р.

Загальний показник за травень 2023р.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дос.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

3

10

17

10

9

14

11

4

11

16

17

4

2.

Особистість дитини

5

17

15

3

15

9

12

2

15

9

12

2

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

4

11

15

10

11

13

11

3

12

12

12

3

4.

Дитина у соціумі

3

19

7

11

16

10

10

2

16

11

9

2

5.

Дитина у світі мистецтва

2

18

15

5

14

12

10

2

13

13

9

3

6.

Гра дитини

5

   17

7

11

15

8

13

2

15

8

13

2

7.

Дитина в природному довкіллі

4

14

10

12

12

13

7

6

12

13

8

5

Рівень засвоєння освітніх напрямів

4

15

12

9

13

11

11

3

13

11

11

3

Діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за  2022/2023 навчальний рік

Аналіз початкового, проміжного,підсумкового  моніторингу за освітніми напрямами (вересень 2022р.,січень 2023р,травень 2023р. оброблені директором Колесник Т.О.,розглянуто на педгодині).

 

У вересні 2022р. січні та травні 2023р. педагоги Пулинського ЗДО №1 проводили моніторинг рівня досягнень (розвиток компетентностей дітей). .Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх напрямів: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється тричі на рік (вересень- початковий, січень- проміжний, травень- підсумковий).  Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму: використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий ,достатній, середній ,низький). Отримані результати були оброблені директором ЗДО ,розглянуті на педагогічній годині, дали педагогам змогу провести корекцію планування освітньої діяльності на покращення  рівня показників освітніх компетенцій . Відмічено динаміку засвоєння дітьми програмового матеріалу за всіма  освітніми  напрямами.

Результати моніторингу якості освіти Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за 2021-2022н.р.  

 

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля» за вересень, січень   2021/2022навчального року

 

з/п

Освітні напрями

Загальний показник на початок навчального року(вересень)

Загальний показник за січень

Загальний показник за травень

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дос.

сер.

низ.

 

1.

 Мовлення дитини

3

24

20

13

10

23

23

11

 

 

 

 

 

2.

Особистість дитини

2

26

30

1

6

39

13

5

 

   

 

 

 

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

6

24

21

9

10

27

15

11

 

 

 

 

 

4.

Дитина у соціумі

6

28

39

2

14

30

15

4

 

 

 

 

 

5.

Дитина у світі мистецтва

2

23

34

1

8

30

20

5

 

 

 

 

 

6.

Гра дитини

9

   15

28

7

22

18

14

9

 

 

 

 

 

7.

Дитина в природному довкіллі

5

26

22

18

12

28

16

7

 

 

 

 

 

Рівень засвоєння освітніх напрямів

5

24

28

7

12

29

17

6

 

 

 

 

 

 

Діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за  вересень, січень 2021/2022 навчального року

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля»

 

за січень   2022 року   

 

Старша група "Сонечко" вихователь Пашківська Н.М.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

0

0

14

7

2

Особистість дитини

0

0

          17

4

3

Дитина в соціумі

0

1

14

6

4

Дитина в природному довкіллі

0

1

15

5

5

Дитина в світі мистецтва

0

0

17

4

6

Мовлення дитини

0

1

14

6

7

Гра дитини

0

0

4

17

Середня група "Веселка " вихователь Балан Л.О.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

3

5

11

3

2.

«Особистість дитини»

3

4

15

0

3.

«Дитина в світі культури»

3

10

9

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

3

10

9

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

3

        9

7

3

6.

«Дитина в соціумі»

3

9

8

2

7.

«Мовлення дитини»

3

13

5

1

 

Молодша група "Ромашка " вихователь Грибан І.О.

Загальна характеристика

Освітні лінії

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

6

9

3

2

2.

«Особистість дитини»

2

9

7

2

3.

«Дитина в світі мистецтва»

2

10

4

4

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

8

5

4

3

5.

«Дитина в природному довкіллі»

4

6

6

4

6.

«Дитина в соціумі»

1

5

8

6

7.

«Мовлення дитини»

8

5

4

3

 

Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля»

за вересень  2021/2022навчального року

 

 

 

з/п

Освітні напрями

Загальний показник на початок навчального року(вересень)

вис.

дост.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

3

24

20

13

2.

Особистість дитини

2

26

30

1

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

6

24

21

9

4.

Дитина у соціумі

6

28

39

2

5.

Дитина у світі мистецтва

2

23

34

1

6.

Гра дитини

9

   15

28

7

7.

Дитина в природному довкіллі

5

26

22

18

Рівень засвоєння освітніх напрямів

5

24

28

7

 
 

 

Діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку Пулинського ЗДО №1

«Ялинка»  за  вересень 2021/2022 навчального року

Середня група "Веселка" вихователь Білецька О.І.

вересень 2021р. 

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

0

13

6

0

2.

«Особистість дитини»

0

7

12

0

3.

«Дитина в світі культури»

0

7

12

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

0

3

16

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

0

4

13

2

6.

«Дитина в соціумі»

0

15

17

2

7.

«Мовлення дитини»

0

5

14

0

 

 

Старша група "Сонечко " вихователь Кучер Л.М.

вересень 2021р. 

 

Загальна характеристика

Оствітні напрями

Низький

 рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий  

рівень

1.

Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі

0

9

7

6

2.

Особистість дитини

0

6

13

2

  3.

Дитина в соціумі

1

9

8

4

4.

Дитина в природному довкіллі

0

10

9

3

5.

Дитина у світі мистецтва

0

12

8

2

6.

Мовлення дитини

4

7

8

3

7.

Гра дитини

0

5

6

9

 

 

 

 

 

Молодша група "Ромашка" вихователь Грибан І.О. 

вересень 2021р. 

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

7

10

3

0

2.

«Особистість дитини»

1

17

1

0

3.

«Дитина в світі культури»

1

15

3

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

9

9

1

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

7

8

4

0

6.

«Дитина в соціумі»

1

15

3

0

7.

«Мовлення дитини»

9

8

2

0

 

Результати моніторингу якості освіти Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за 2020-2021н.р.

Середня група «Сонечко»  вихователь Кучер Л.М.

Вересень 2020р.

 

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

4

8

5

2

2

Особистість дитини

1

7

             11

1

3

Дитина в соціумі

1

10

 6

2

4

Дитина в природному довкіллі

2

12

3

2

5

Дитина в світі мистецтва

3

13

2

1

6

Мовлення дитини

3

9

5

2

7

Гра дитини

2

4

9

3

 

 

Січень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

2

5

10

2

2

Особистість дитини

0

4

          12  

3

3

Дитина в соціумі

0

7

9

2

4

Дитина в природному довкіллі

0

13

5

2

5

Дитина в світі мистецтва

0

10

7

2

6

Мовлення дитини

0

8

9

2

7

Гра дитини

0

3

10

6

Травень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

1

1

11

6

2

Особистість дитини

0

2

          12  

5

3

Дитина в соціумі

0

4

           11

3

4

Дитина в природному довкіллі

0

2

12

5

5

Дитина в світі мистецтва

0

6

10

3

6

Мовлення дитини

0

4

            11

4

7

Гра дитини

0

2

11

6

Старша група «Ромашка» вихователь Грибан І.О.

Вересень 2020р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

2

9

7

3

2

Особистість дитини

2

4

10

5

3

Дитина в соціумі

2

8

8

3

4

Дитина в природному довкіллі

2

9

8

2

5

Дитина в світі культури

2

11

4

4

6

Мовлення дитини

4

11

4

2

7

Гра дитини

2

4

11

3

 

Січень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

      Низький

рівень

С          середній 

       рівень

До    достатній

      рівень

В    високий

Р  рівень

1

                Дитина в сенсорно пізнавальному

 просторі

0

0

7

14

2

Особистість дитини

0

0

5

16

3

Дитина в соціумі

0

1

4

16

4

Дитина в природному довкіллі

0

3

10

8

5

Дитина в світі культури

0

0

12

9

6

Мовлення дитини

0

2

13

6

7

Гра дитини

0

0

3

17

 

Травень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

Високий

рівень

1

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

0

0

5

16

2

Особистість дитини

0

0

3

18

3

Дитина в соціумі

0

0

4

17

4

Дитина в природному довкіллі

0

1

8

12

5

Дитина в світі культури

0

0

8

13

6

Мовлення дитини

0

1

9

11

7

Гра дитини

0

0

2

19

 

 

Молодша група «Веселка» вихователь Білецька О.І.

Вересень 2020р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

10

9

1

0

2.

«Особистість дитини»

8

12

0

0

3.

«Дитина в світі культури»

15

5

0

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

15

5

0

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

14

6

0

0

6.

«Дитина в соціумі»

15

5

0

0

7.

«Мовлення дитини»

17

3

0

0

 

Січень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

7

12

2

0

2.

«Особистість дитини»

4

11

5

0

3.

«Дитина в світі культури»

13

6

2

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

14

7

0

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

7

        9

4

0

6.

«Дитина в соціумі»

12

15

0

0

7.

«Мовлення дитини»

13

8

0

0

 

 

Травень 2021р.

Загальна характеристика

Освітні напрями

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

1.

«Гра дитини»

5

13

3

0

2.

«Особистість дитини»

2

12

7

0

3.

«Дитина в світі культури»

7

10

3

0

4.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

11

8

3

0

5.

«Дитина в природному довкіллі»

5

        11

5

0

6.

«Дитина в соціумі»

8

13

2

0

7.

«Мовлення дитини»

11

9

1

0

 

 

 

У вересні. січні. травні  педагоги Пулинського ЗДО №1 проводили моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмових вимог за  2020-2021 навчальний рік .Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх напрямів: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється тричі на рік (вересень- початковий, січень- проміжний, травень- підсумковий).    Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму: використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий ,достатній, середній,низький). Отримані результати були оброблені директором ЗДО ,розглянуті на педагогічній годині, дали педагогам змогу провести корекцію планування освітньої діяльності на покращення  рівня показників освітніх компетенцій . Відмічено динаміку засвоєння дітьми програмового матеріалу за всіма  освітніми  напрямами.

  Рівень досягнень дітей відповідно до програми «Українське дошкілля»

за вересень, січень, травень  2020/2021 навчального року

 

з/п

Освітні напрями

Загальний показник на початок навчального року(вересень)

Загальний показник за січень

Загальний показник за травень

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дост.

сер.

низ.

вис.

дос.

сер.

низ.

 

1.

 Мовлення дитини

6

21

17

14

8

22

18

13

15

29

14

11

 

2.

Особистість дитини

6

21

23

11

19

22

15

4

23

22

14

2

 

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

5

12

22

21

16

17

12

16

22

19

9

12

 

4.

Дитина у соціумі

5

14

23

18

18

13

23

12

20

17

17

8

 

5.

Дитина у світі мистецтва

5

6

29

20

11

21

16

13

16

21

16

7

 

6.

Гра дитини

6

   21

17

14

23

15

15

7

26

16

15

5

 

7.

Дитина в природному довкіллі

4

13

28

18

10

19

25

7

17

25

14

5

 

Рівень засвоєння освітніх напрямів

6

16

23

17

15

19

18

10

20

22

15

7

 

 

Діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку

Пулинського ЗДО №1 «Ялинка»  за  2020/2021 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Корисні посилання

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *